Współczesne media. Język mediów

Współczesne media. Język mediów
Typ:
Książka
Dostępność:
Produkt dostępny
Wydawca:
Rok:
2013
Wydanie:
I
ISBN:
978-83-7784-261-4
Format:
17.0x24.0cm
Oprawa:
Miękka
Liczba stron:
500
58.80zł


Pytając o język mediów, pytamy o sposób porozumiewania się ludzi współtworzących środowisko mediów, czyli o sposób kodowania wykorzystywany w mediach, o to, jak one "mówią" do swoich odbiorców. Jest to zatem pytanie o specyficzny dla mediów sposób komunikowania się, pytanie o kształt, jaki współczesne media przyjmują. Odpowiedzią na nie jest analiza właściwego mediom na początku XXI wieku sposobu uporządkowania myśli, obrazów i słów, a także łączonego z nimi wartościowania. W publikacji, którą proponujemy Czytelnikowi, zagadnienie języka mediów zostało rozwinięte zarówno przez rozważania o charakterze teoretycznym, dotyczącym zastosowania metodologii nauk humanistycznych i społecznych do opisu języka mediów, jak i dzięki przedstawieniu studium przypadku, analizy konkretnego przykładu tekstu medialnego.

Klienci kupujący ten produkt, kupowali także:

Secondary menu

płatności obsługuje payu