Tutoring. Teoria, praktyka, studia przypadków

Tutoring. Teoria, praktyka, studia przypadków
Typ:
Książka
Dostępność:
Produkt dostępny
Rok:
2015
Wydanie:
I
ISBN:
978-83-264-8169-7
Format:
17.0x24.0cm
Oprawa:
Miękka
Liczba stron:
335
49.00zł

Tutoring jako metoda edukacji spersonalizowanej, traktująca rozwój podopiecznego holistycznie, staje się coraz bardziej popularna. W opinii jej prekursorów oraz praktyków jest ona szansą na powrót do źródeł edukacji i odnowienie relacji mistrz-uczeń. Metoda ta, oparta na personalizmie, klasycznej koncepcji cnót i osiągnięciach psychologii pozytywnej oraz wyposażona w nowoczesne narzędzia edukacyjne, pozwala odkrywać pełnię potencjału podopiecznego, by mógł on wykorzystywać swoje talenty i mocne strony dla dobra własnego i innych. Niewątpliwym walorem tej książki jest jej kompleksowość: autorzy kładą nacisk zarówno na wnikliwy opis teoretycznych podstaw metody, jak i na konkretne przykłady jej zastosowania. 

Treść książki obejmuje:
- definicję tutoringu, teorię, źródła i założenia tej metody,
- opis procesu stawania się tutorem,
- kwestie wdrożeniowe, w tym pozyskiwanie środków na wprowadzenie tutoringu,
- omówienie funkcjonowania tutoringu uwzględniające różnorodność jego zastosowań i celów w po szczególnych obszarach edukacji - w szkole, na uczelni i w edukacji nieformalnej, np. w organizacjach pozarządowych,
- studia przypadków - opisy funkcjonowania tutoringu w różnych instytucjach,
- wywiady z praktykami tutoringu.
Publikacja stanowi kompleksowe źródło wiedzy o tej metodzie oraz znakomitą inspirację do jej sto sowania i wdrażania. Adresatami książki są osoby interesujące się edukacją w szkole i na uczelni oraz edukacją nieformalną i rozwojem osobistym.

Klienci kupujący ten produkt, kupowali także:

Secondary menu

płatności obsługuje payu