Wszystkie testy
Wyświetl:
Sortuj według:
Wyświetla tylko literę: s
Autorzy:
Michael B. First, Janet B.W. Williams, Lorna Smith Benjamin, Robert L. Spitzer
Redakcja naukowa wydania polskiego części SCID-5 opartej na SCD-II:
Bogdan Zawadzki, Agnieszka Popiel, Ewa Pragłowska
Redakcja naukowa wydania polskiego nowych treści SCID-5:
Emilia Wrocławska-Warchala
Wiek:
Dorośli
Procedura:
Badanie indywidualne; bez ograniczenia czasu
Szczególnie przydatne dla:
Psychologowie i psychiatrzy (wymagany dyplom magisterski studiów psychologicznych lub medycznych z potwierdzoną specjalizacją)
Kategoria:
A
$nbsp;
Autorzy:
Michael B. First, Miriam Gibbon, Robert L. Spitzer, Janet B. W. Williams
Redakcja naukowa wersji polskiej:
Agnieszka Popiel, Bogdan Zawadzki, Ewa Pragłowska
Wiek:
Dorośli
Procedura:
Badanie indywidualne; bez ograniczenia czasu
Szczególnie przydatne dla:
Psychologowie i psychiatrzy (wymagany dyplom magisterski studiów psychologicznych lub medycznych z potwierdzoną specjalizacją)
Kategoria testu:
A
Autor testu:
John J. Ray
Polska adaptacja:
Piotr Brzozowski
Wiek:
Młodzież od 16 lat, dorośli
Procedura:
Badanie indywidualne lub grupowe; bez ograniczenia czasu; przeciętnie 10–15 minut
Użytkownicy testu:
Psychologowie (wymagany dyplom magisterski studiów psychologicznych); socjolodzy, specjaliści HR, doradcy zawodowi – po odbyciu szkolenia
Kategoria testu:
B1
$nbsp;
Autorzy:
Nina Ogińska-Bulik, Zygfryd Juczyński
Wiek:
Dzieci w wieku szkolnym, młodzież
Procedura:
Badanie indywidualne lub grupowe; bez ograniczenia czasu
Szczególnie przydatne dla:
Psychologowie, socjologowie, pedagodzy, psychoterapeuci, personel medyczny, pracownicy ochrony i promocji zdrowia (wymagany dyplom magisterski studiów psychologicznych, socjologicznych, pedagogicznych, medycznych lub ochrony i promocji zdrowia)
Kategoria testu:
A
Autor testu:
M. Rosenberg
Autorzy adaptacji i podręcznika:
Irena Dzwonkowska, Kinga Lachowicz-Tabaczek, Mariola Łaguna (2008)
Wiek:
Młodzież, dorośli
Procedura:
Badanie grupowe lub indywidualne; czas badania nieograniczony, przeciętnie od 2 do 5 minut
Szczególnie przydatne dla:
Psychologowie (wymagany dyplom magisterski studiów psychologicznych); pedagodzy, socjolodzy - po odbyciu szkolenia
Kategoria testu:
B1
$nbsp;
Autorzy testu:
Anna Matczak, Joanna Piekarska, Elżbieta Studniarek (2005)
Wiek:
Młodzież od 16. roku życia i dorośli
Procedura:
Badania grupowe lub indywidualne, bez ograniczenia czasu; przeciętnie 15–20 minut
Szczególnie przydatne dla:
Psychologowie (wymagany dyplom magisterski studiów psychologicznych); pedagodzy, specjaliści HR, doradcy zawodowi – po odbyciu szkolenia
Kategoria :
B2
Autorzy:
Peter L. Sheras, Richard R. Abidin
Autorzy podręcznika oryginalnego:
Peter L. Sheras, Richard R. Abidin, Timothy R. Konold
Polska adaptacja i podręcznik:
Joanna Niedziela, Emilia Wrocławska-Warchala (2022 r.)
Wiek:
Rodzice dzieci w wieku od 11 do 17 lat
Procedura:
Indywidualne lub grupowe, bez ograniczeń czasowych, przeciętny czas wypełniania około 25–30 minut
Szczególnie przydatne dla:
Psychologowie (na podstawie dyplomu magistra psychologii), inni specjaliści pracujący z dziećmi i ich rodzicami po odbyciu szkolenia z psychometrii i z metody (pedagodzy, psychiatrzy, pielęgniarki pediatryczne i psychiatryczne).
Kategoria:
B2
$nbsp;
Autorzy opracowania i podręcznika:
Elżbieta Koźniewska, Andrzej Matuszewski (2003)
Wiek:
Uczniowie klas I - IV szkoły podstawowej
Procedura:
Badanie indywidualne; czas zależny od tempa pracy i umiejętności dziecka
Użytkownicy testu:
Psychologowie (wymagany dyplom magisterski studiów psychologicznych)
Kategoria testu:
C
Autor:
Grażyna Krasowicz-Kupis
Wiek:
Uczniowie III i V klasy szkoły podstawowej
Procedura:
Badanie indywidualne; czas badania ograniczony - 1 minuta
Szczególnie przydatne dla:
Psychologowie, pedagodzy, logopedzi (wymagany dyplom ukończenia psychologicznych albo pedagogicznych studiów magisterskich lub podyplomowych)
Kategoria testu:
A
$nbsp;
$nbsp;