Reklama. Krótkie wprowadzenie

Reklama. Krótkie wprowadzenie
Typ:
Książka
Dostępność:
Produkt dostępny
Autor/Autorzy:
Przekład:
Domański Tomasz
Tytuł oryginalny:
Advertising: A Very Short Introduction
Wydawca:
Rok:
2018
Wydanie:
I
ISBN:
978-83-80887-56-5
Format:
12.8x20.9cm
Oprawa:
Miękka ze skrzydełkami
Liczba stron:
171
29.90zł

KRÓTKIE WPROWADZENIE - książki, które zmieniają sposób myślenia!

Interdyscyplinarna seria KRÓTKIE WPROWADZENIE piórem uznanych ekspertów skupionych wokół Uniwersytetu Oksfordzkiego przybliża aktualną wiedzę na temat współczesnego świata i pomaga go zrozumieć. W atrakcyjny sposób prezentuje najważniejsze zagadnienia XXI w. - od kultury, religii, historii przez nauki przyrodnicze po technikę. To publikacje popularnonaukowe, które w formule przystępnej, dalekiej od akademickiego wykładu, prezentują wybrane kwestie.
Książki idealne zarówno jako wprowadzenie do nowych tematów, jak i uzupełnienie wiedzy o tym, co nas pasjonuje. Najnowsze fakty, analizy ekspertów, błyskotliwe interpretacje.
Opiekę merytoryczną nad polską edycją serii sprawują naukowcy z Uniwersytetu Łódzkiego: prof. Krystyna Kujawińska Courtney, prof. Ewa Gajewska, prof. Aneta Pawłowska, prof. Jerzy Gajdka, prof. Piotr Stalmaszczyk.

Reklama to ważny element współczesnej komunikacji. Co decyduje o tym, że kampania reklamowa jest skuteczna? Jak działają agencje reklamowe? Czy przekaz reklamowy powinien być etyczny?

Klienci kupujący ten produkt, kupowali także:

Secondary menu

płatności obsługuje payu