Odruchy, uczenie się i zachowanie

Nieinwazyjne podejście do rozwiązywania problemów związanych z uczeniem się i zachowaniem

Odruchy, uczenie się i zachowanie
Typ:
Książka
Dostępność:
Produkt dostępny
Autor/Autorzy:
Przekład:
Śliwowski Tomasz
Tytuł oryginalny:
Reflexes, Learning and Behavior. A Window Into the Child's Mind
Wydawca:
Rok:
2018
Wydanie:
I
ISBN:
978-83-01-20107-4
Format:
20.5x25.0cm
Oprawa:
Miękka
Liczba stron:
230
49.00zł

Rodzice są zazwyczaj pierwszymi osobami, które dostrzegają, że ich dziecko doświadcza trudności rozwojowych. Często nie wiedzą dokładnie, na czym polega problem, ale czują, że ich dziecko czymś się różni od pozostałych. Jeśli objawy nie są poważne, trudności te są często ignorowane, a rodzice informowani, że „dziecko z tego wyrośnie”. Choć jest oczywiście prawdą, że wiele dzieci wyrasta ze swych wczesnych problemów, warto wiedzieć, że rozwój ruchowy dziecka na początkowych etapach życia ma wpływ na zachowanie i osiągnięcia szkolne w późniejszym dzieciństwie. Jeżeli niedojrzałość neuromotoryczna będzie się utrzymywać, istnieje ryzyko, że dziecko będzie doświadczać specyficznych trudności w nauce i zaburzeń zachowania na różnych etapach swojego życia.
Sally Goddard Blythe w przystępny sposób wyjaśnia prawidłowy przebieg rozwoju dziecka oraz pokazuje metody, za pomocą których można rozpoznawać nieprawidłowości rozwoju i minimalizować ich skutki. Celem tej książki jest nie tylko udzielenie wyjaśnień, DLACZEGO niektóre dzieci są zagrożone niedojrzałością neuromotoryczną, ale również zasugerowanie, JAK ją rozpoznać i pomóc im pokonać przeszkody hamujące osiąganie sukcesów w szkole i w życiu.

Klienci kupujący ten produkt, kupowali także:

Secondary menu

płatności obsługuje payu