Weinschenk Susan

Wyświetl:
Sortuj według:

 

100 rzeczy, które każdy projektant powinien wiedzieć o potencjalnych klientach

Niezależnie od tego, czy tworzysz stronę internetową, interfejs użytkownika, czy przedmiot codziennego użytku, musisz dostosować projekt do wymagań grupy docelowej. To, jak dobry będzie projekt i jakie wrażenia wywoła u użytkowników, zależy przede wszystkim od tego, co o nich wiesz. Niekiedy jest to specyficzna wiedza. W jaki sposób ci konkretni ludzie myślą? Kiedy podejmują decyzję? Co sprawi, że ...

59.00zł

Jak sprawić, by inni robili to, co chcesz

Motywacja i perswazja

Zastanawiasz się, jak skutecznie zachęcić klienta do zakupu twojego produktu, jak namówić dziecko do wykonywania obowiązków domowych albo przekonać szefa, że należy ci się podwyżka? Możesz użyć znanych ci sposobów, ale po co ryzykować, skoro właśnie trzymasz w ręku pełen arsenał strategii, które zadziałają na każdego?Skorzystaj ze zdobyczy psychologii oraz nauki o mózgu, aby zachęcić innych by ...

34.90zł
$nbsp;
 

Secondary menu

płatności obsługuje payu