Schoenebeck Hubartus von

Wyświetl:
Sortuj według:

 

Jaka może być szkoła?

I wydanie tej książki ukazało się pt. "Szkoła z ludzką twarzą. Wizja i rzeczywistość".

Konstruktywny postmodernizm charakteryzuje się tym, że za podstawę przyjmuje równoważność poszczególnych zjawisk, które w swej różnorodności traktowane są jako godne uwagi w jednakowym stopniu. Dlatego oczywiste wydaje się to, że dzieci, będąc równie ważne jak osoby dorosłe, ...

23.10zł

Droga od nienawiści, bezsilności i egoizmu ku miłości wobec samego siebie

Kocham siebie takim jakim jestem

"Kocham samego siebie" oznacza, że od początku jestem w pełni doskonały, jestem twórczy, jestem odbiciem Boga, prawdą, życiem. Moje istnienie ma sens, które cechuje wszystko, co żyje. Czuję moc, aby troszczyć się o innego człowieka, gdyż jest on częścią mnie i jego bliskość dobrze na mnie działa.

25.20zł
$nbsp;

Od antypedagogiki do Amication

Postpedagogika

Początki filozofii AmicationObraz człowieka w kontekście równowartościowościSpołeczny charakter człowiekaW stronę praktyki i przeżywaniaWolność duchowa dzieckaNauczyciel: rzeczywistość i wizjaO politycznej emancypacji dzieckaPrawo wyborcze dla dzieciLiteratura amikatywna Hubertusa von Schoenebecka

26.04zł

Wizja i rzeczywistość

Szkoła z ludzką twarzą

Konstruktywny postmodernizm charakteryzuje się tym, że za podstawę przyjmuje równoważność poszczególnych zjawisk, które w swej różnorodności traktowane są jako godne uwagi w jednakowym stopniu. Dlatego oczywiste wydaje się to, że dzieci, będąc równie ważne jak osoby dorosłe, są od samego początku pełnowartościowymi ludźmi i niepotrzebna jest tutaj żadna interwencja, nawet ze strony ...

13.65zł
$nbsp;
 

Secondary menu

płatności obsługuje payu