Ogonowska Agnieszka

Wyświetl:
Sortuj według:

 

Człowiek i medium. Terapia - Rozwój - (Auto)narracja

Człowiek i medium. Terapia - Rozwój - (Auto)narracja pod red. naukową prof. Agnieszki Ogonowskiej to zbiór artykułów oddających wieloaspektowy stosunek człowieka do mediów oraz różne sposoby wykorzystywania w nich (auto)narracji - stosownie do potrzeb danej osoby. Jak można wykorzystać tradycyjne i nowe media w terapii, leczeniu, edukacji? Jak mogą one negatywnie wpłynąć na użytkownika, prowadząc do ...

29.90zł

 

Kino, film, psychologia

To kolejna publikacja w serii "Psychologia stosowana". Artykuły zgromadzone w tej książce są przykładem analiz relacji między: filmem a jego odbiorcą, samym filmem (np. analiza dzieła filmowego z wykorzystaniem teorii psychologicznej), a także filmem a jego autorem.

Psychologia w filmie, filmy psychologiczne, metody psychologiczne do analizy i interpretacji przekazów audiowizualnych, wykorzystanie ...

39.90zł
$nbsp;

 

Komunikacja i porozumienie. Sztuka bycia razem, tworzenia więzi i rozwiązywania konfliktów

Książka kierowana do rodziców, nauczycieli, wychowawców, pedagogów i psychologów szkolnych, którzy poszukują prostych, sprawdzonych ćwiczeń i wskazówek w zakresie komunikacji i rozwiązywania konfliktów.

W publikacji przedstawione zostały przyczyny powstawania de­fi­cytów komunikacyjnych w zakresie relacji społecznych we współ­czesnym, zdominowanym przez media świecie. Autorka w ...

16.00zł

 

Psychologia mediów i komunikowania. Wprowadzenie

Książka stanowi kompendium podstawowej wiedzy związanej z psychologią mediów. Przedstawia jej umiejscowienie na tle innych subdyscyplin psychologii oraz filmoznawstwa, medioznawstwa i komunikologii (nauki o mediach i komunikowaniu), genezę powstania, zakres i przedmiot zainteresowań, jak również wykorzystywane metody badawcze. To czyni z psychologii mediów dyscyplinę hybrydyczną, która obejmuje cztery sfery: ...

49.90zł
$nbsp;

Baudrillard - McLuhan - Goffman

Twórcze metafory medialne

W książce poruszono fundamentalną kwestię obecności metafor w tekstach naukowych poświęconych mediom, mediasferze, mediamorfozie. Obok trzech głównych bohaterów prowadzonych w niej rozważań: Jeana Baudrillarda, Marshalla McLuhana i Evinga Goffmana uwzględniono także teksty m.in.: Derricka de Kerckhove'a, Johna Urry'ego, Deana MacCannella, a także innych badaczy, którzy nawiązują do trzech ...

35.00zł

 

Uzależnienia medialne. Uwarunkowania, leczenie, profilaktyka

Oto nowe zaktualizowane i rozszerzone wydanie książki pierwotnie zatytułowanej Uzależnienia medialne, czyli o patologicznym wykorzystaniu mediów. Książka odnosi się do sytuacji, w których dzieci i młodzież wykorzystują media w sposób dysfunkcjonalny – tzn. taki, który okazuje się szkodliwy zarówno dla samego użytkownika, jak i jego otoczenia społecznego. Wyczerpanie pierwszego nakładu ...

29.90zł
$nbsp;

 

Wspieranie sprawności językowej i komunikacyjnej seniorów w perspektywie logopedii gerontologicznej. Karty diagnozy + książka
Publikacja obejmuje problematykę badań i oddziaływań gerontologopedycznych dotyczących wspierania sprawności językowej i komunikacyjnej seniorów starzejących się fizjologicznie lub też z niewielką deterioryzacją poznawczą.Książka zamieszczona w teczce wraz z kartami diagnozy pozwala lepiej przystosować się do statusu seniora/ki oraz wypracować efektywne formy komunikacji z otoczeniem społecznym.
49.90zł

Nowe problemy i perspektywy badawcze

Współczesna psychologia mediów

Nie potrzebujemy już tylko dostępu do informacji i wiedzy, nowe media i technologie przestały nam służyć jedynie do komunikowania się z innymi, lecz stały się ważnym elementem naszego życiowego doświadczenia, którego istotą jest stworzenie silnej, emocjonalnej więzi człowieka z różnymi produktami kultury masowej, w tym przekazami medialnymi czy urządzeniami. […]Proponujemy Czytelnikom refleksję nad ...

48.10zł
$nbsp;
 

Secondary menu

płatności obsługuje payu