Maison Dominika

Wyświetl:
Sortuj według:

 

Psychologia konsumenta

Dlaczego kupujemy produkty luksusowe? Czy można wpływać na konsumentów poza ich świadomością? Kto i kiedy kupuje pod wpływem impulsu? Na te i wiele innych pytań odpowiadają Autorki książki „Psychologia konsumenta”. Katarzyna Stasiuk i Dominika Maison wskazują, skąd można czerpać wiedzę o zachowaniach konsumentów, a następnie określają znaczenie podstawowych procesów poznawczych, emocjonalnych i ...

79.00zł
$nbsp;

 

Utajone postawy konsumenckie. Analiza możliwości wykorzystania metody IAT.

pełni racjonalną. Jednak doniesienia z badań wykazują jednocześnie, że nie wszystko w człowieku jest świadome. Ta prawidłowość dotyczy również postaw konsumenckich. Książka przybliża niezwykle ciekawe zagadnienie postaw utajonych, ich specyfiki, genezy i związku z zachowaniem. Autorka omawia też metodę IAT (Test Utajonych Skojarzeń) i opisuje mozliwości jego zastosowania w badaniach postaw ...

28.40zł

O emocjonalności, tożsamości, dobrych uczynkach i pożytkach płynących z porannego wstawania

W stronę podmiotowości

Niniejszy tom jest hołdem złożonym Profesor Marii Jarymowicz przez jej uczniów i przyjaciół. Znajdują się w nim artykuły poświęcone zagadnieniom, które były przedmiotem jej zainteresowań badawczych na różnych etapach jej życia naukowego. Wiele z nich to wprowadzone przez nią do polskiej psychologii zupełnie nowe idee, które obecnie rozwijają już inni badacze. W poszczególnych rozdziałach poruszane ...

49.90zł
$nbsp;
 

Secondary menu

płatności obsługuje payu