Duliniec Elżbieta

Wyświetl:
Sortuj według:

 

Badania marketingowe w zarządzaniu przedsiębiorstwem
Decyzje dotyczące kształtowania struktury kapitału w przedsiębiorstwie mają istotny wpływ na sytuację finansową zarówno w krótkim jak i długim okresie. Podejmując decyzje w tym zakresie kierownictwo przedsiębiorstwa musi brać pod uwagę dostępność kapitału i jego koszt, ryzyko prowadzonej działalności oraz efektywność wykorzystywania środków finansowych. Poszukiwania najtańszych źródeł finansowania ...
16.80zł

 

Marketing międzynarodowy.

Autorka przedstawia w książce problematykę marketingu na rynkach zagranicznych w ujęciu europejskim i globalnym. Szczególną uwagę zwraca na uwarunkowania kulturowe marketingu międzynarodowego i analizę decyzji strategicznych dotyczących form wejścia przedsiębiorstw na rynki za granicą, a także odnoszących się do produktów i ich marek, kanałów dystrybucji, promocji oraz cen. Omawia też specyfikę badań ...

34.44zł
$nbsp;
 

Secondary menu

płatności obsługuje payu