Komunikacja interkulturowa. Wprowadzenie

Komunikacja interkulturowa. Wprowadzenie
Typ:
Książka
Dostępność:
Produkt dostępny
Wydawca:
Rok:
2019
Wydanie:
I
ISBN:
978-83-232-3392-3
Format:
17.0x24.0cm
Oprawa:
Twarda
Liczba stron:
684
56.00zł

Publikacja we wszechstronny, interdyscyplinarny sposób wprowadza czytelnika w problematykę komunikacji interkulturowej, naświetlając kwestię od strony teoretycznej i odnosząc ją do różnych sfer życia społecznego i zawodowego. Stanowi przekrojowo ujęte kompendium wiedzy dla osób zaangażowanych w kształcenie obcojęzyczne oraz wszystkich tych, którzy na co dzień utrzymują kontakty interkulturowe w życiu prywatnym lub zawodowym. Autorzy, troje filologów reprezentujących trzy różne specjalności językowe, przedstawiają zjawisko kulturowości jako podbudowę komunikacji interkulturowej w kontekście współczesnego świata. Wykraczają poza granice językoznawstwa stosowanego, ukazując, jak wymiar kulturowy realizuje się poprzez zróżnicowane, językowo-komunikacyjne i psychospołeczne uwarunkowania. Osobne rozdziały poświęcone zostały międzykulturowym aspektom komunikacji elektronicznej i biznesowej oraz edukacji interkulturowej.

Klienci kupujący ten produkt, kupowali także:

Secondary menu

płatności obsługuje payu