Jak zwiększyć swoją siłę czyli o skutecznej komunikacji w biznesie

Jak zwiększyć swoją siłę czyli o skutecznej komunikacji w biznesie
Typ:
Książka
Dostępność:
Produkt dostępny
Rok:
2013
Wydanie:
I
ISBN:
978-83-63566-02-9
Format:
16.5x23.5cm
Oprawa:
Miękka
Liczba stron:
199
24.90zł


Książka wprowadza czytelnika w świat relacji międzyludzkich, z jakimi mamy do czynienia w pracy zawodowej. Zostały w niej przedstawione najważniejsze teorie i techniki służące skutecznej komunikacji we współczesnym świecie biznesu, przydatne każdemu niezależnie od stażu pracy i doświadczenia zawodowego, jak i pełnionej funkcji.

Budowanie i utrzymywanie satysfakcjonujących relacji z współpracownikami i klientami to podstawa sprawnego zarządzania, dlatego po książkę powinien sięgnąć każdy menadżer. Skuteczny szef musi umieć jasno się wypowiadać, aktywnie słuchać, dostrzegać ukryty sens wypowiedzi, wspierać, przekonywać i motywować do działania. Jak to wszystko osiągnąć? Trzeba efektywnie się komunikować!

Poprzez praktyczne wskazówki oraz przykłady z życia, czytelnik nauczy się:

budować dobre relacje,
rozumieć intencje i zachowania drugiej strony,
pokonywać pojawiające się trudności,
przeobrażać konflikt w efektywną dyskusję.

Pomimo tematyki biznesowej, książkę tę powinien przeczytać każdy – przecież komunikacja i budowanie relacji towarzyszy nam w każdym momencie życia.

Klienci kupujący ten produkt, kupowali także:

Secondary menu

płatności obsługuje payu