Jak wprowadzić klienta w trans kupowania

Nowa psychologia sprzedaży i marketingu

Jak wprowadzić klienta w trans kupowania
Typ:
Książka
Dostępność:
Produkt dostępny
Autor/Autorzy:
Przekład:
Sugiero Joanna
Tytuł oryginalny:
Buying Trances. A New Psychology of Sales and Marketing
Wydawca:
Rok:
2014
Wydanie:
II
ISBN:
978-83-246-9107-4
Format:
14.0x20.5cm
Oprawa:
Miękka
Liczba stron:
268
39.90zł


Obsesja posiadania Twojego produktu to jedyny właściwy stan umysłu klienta.
Wywołaj go!

Znasz popularne techniki handlowania i marketingu. Czytasz o nowych teoriach, rozwijasz swoje zdolności komunikacyjne. Jesteś zorientowany na klienta, ale nie zapominasz także o postawionych sobie celach. A jednak ciągle czujesz niedosyt -- uporczywe ssanie, które nie daje się niczym oszukać. To głód sukcesu!

A teraz wyobraź sobie, co by było, gdybyś nauczył się sposobu sprzedaży, który działa niczym magia. Co by było, gdybyś potrafił zmieniać pełnych wątpliwości sceptyków w lojalnych klientów, po prostu wypowiadając właściwe słowa we właściwym czasie? Co by było, gdybyś mógł kontrolować to, jak klienci postrzegają Ciebie i Twój produkt? Gdybyś znał sekrety marketingowego guru Joe Vitale"go dotyczące transu kupowania, mógłbyś mieć to wszystko, a nawet jeszcze więcej!

Człowiek poświęcający się jakiejś czynności zamyka się na inne bodźce i znajduje w specyficznym transie. To wiedzą wszyscy, ale tylko wybrani potrafią ten stan wywołać i wygodnie rozgościć się w świadomości odbiorcy. Możesz do nich dołączyć, ponieważ zrobiłeś już pierwszy krok w kierunku zaklinania umysłów swoich klientów -- za pomocą tej książki połączyłeś się z kimś takim, jak Joe Vitale, znawca nowoczesnego marketingu i mistrz perswazji.

Klienci kupujący ten produkt, kupowali także:

Secondary menu

płatności obsługuje payu