Identyfikacja wartości osobistych w badaniach psychologicznych

Wartości jako cele działań i wyborów

Identyfikacja wartości osobistych w badaniach psychologicznych
Typ:
Książka
Dostępność:
Produkt dostępny
Autor/Autorzy:
Wydawca:
Rok:
2 009
Wydanie:
I
ISBN:
83-235-0401-6
Format:
13.5x20.5 cm
Oprawa:
Miękka
Liczba stron:
239
25.00zł

Monografia z zakresu metodologii badań psychologicznych, dotycząca wskazywania wartości osobistych jako motywów ludzkich zachowań i wyborów. Autor opisuje podejście środków i celów w badaniach nad wartościami. Następnie prezentuje metodę ladderingu realizującą to podejście i służącą do wskazywania atrybutów obiektów i działań,
konsekwencji ich wyboru i wartości z nimi związanych. Laddering łączy jakościowy sposób zbierania danych z ilościową ich analizą, prowadzącą do zbudowania map poznawczych, wyrażających zależności między atrybutami, konsekwencjami i wartościami.
Autor przedstawia własne propozycje odnośnie do kodowania i analizy danych, eliminujące wady oryginalnej wersji ladderingu, a zastosowanie metody ilustruje przykładami badań z własnej praktyki. Lektura pracy może wzbogacić warsztat badawczy nie tylko psychologów i studentów psychologii, lecz także badaczy rynku i twórców reklam.

Klienci kupujący ten produkt, kupowali także:

Secondary menu

płatności obsługuje payu