Dziecko w sytuacjach uczenia się. Stan i perspektywy badań

Dziecko w sytuacjach uczenia się. Stan i perspektywy badań
Typ:
Książka
Dostępność:
Produkt dostępny
Wydawca:
Rok:
2016
ISBN:
978-83-7977-170-7
Format:
16.5x24.5cm
Oprawa:
Miękka
Liczba stron:
258
34.00zł

Problematyka uczenia się dziecka poruszana w niniejszym tomie jest kontynuacją rozważań zawartych w książce Dziecko w sytuacjach uczenia się. Konteksty i przestrzenie edukacyjne”. Przyjęte w niej trzy założenia: dziecko jest zawsze w sytuacji uczenia się, które stanowi proces o wielowymiarowej strukturze, zaś kontekst tej sytuacji jest zależny od subiektywnego sposobu widzenia i interpretacji rzeczywistości – stanowią i w tym opracowaniu płaszczyznę odniesienia. W książce m.in. artykuły: Marzenny Magdy-Adamowicz „Efektywność dydaktyczna twórczego pedagogicznie nauczyciela”, Haliny Dmochowskiej „Przygotowanie dziecka do edukacji przedszkolnej”, Marty Kondrackiej-Szali „Przedszkolak w świecie muzyki – refleksje teoretyczno-praktyczne, Agnieszki Jędrzejowskiej „Sposoby uczenia się dzieci z zespołem Downa”, Arkadiusza Urbanka „Uczenie się zachowań szkodliwych dzieci z rodzin patogennych”.

Klienci kupujący ten produkt, kupowali także:

Secondary menu

płatności obsługuje payu