Człowiek i kultura w komunikacji medialnej

Człowiek i kultura w komunikacji medialnej
Typ:
Książka
Dostępność:
Produkt dostępny
Wydawca:
Rok:
2015
Wydanie:
I
ISBN:
978-83-7784-667-4
Format:
17.5x25.0cm
Oprawa:
Twarda
Liczba stron:
288
35.70zł

Prezentowana publikacja stanowi wynik refleksji naukowej zróżnicowanej pod względem założeń i przyjętych perspektyw badawczych. Poruszane w niej zagadnienia ogniskują się w obszarze problemów związanych z różnymi konfiguracjami czy też refiguracjami kultury i mediów, widzianych z perspektywy właściwych im form komunikacji, przy uwzględnieniu ich użytkowników i odbiorców. Chodzi tu o człowieka i kulturę, której jest on uczestnikiem zarówno w wymiarze jednostkowym, jak i – przede wszystkim – społecznym, przy czym jest to kultura konstytuowana przez komunikację w różnych przestrzeniach medialnych, zmieniająca się i kształtująca pod wpływem tradycyjnych środków komunikacji masowej, a zwłaszcza nowych mediów, w tym Internetu.

Klienci kupujący ten produkt, kupowali także:

Secondary menu

płatności obsługuje payu