Co robić, żeby dziecko sprawniej czytało i pisało, a dorosły przetrwał

Opracownaie dla terapeutów i rodziców

Co robić, żeby dziecko sprawniej czytało i pisało, a dorosły przetrwał
Typ:
Książka
Dostępność:
Produkt dostępny
Autor/Autorzy:
Wydawca:
Rok:
2 009
Wydanie:
I
ISBN:
978-83-7134-328-5
Format:
14.5x20.5cm
Oprawa:
Miękka
Liczba stron:
68
10.50zł

Poradnik adresowany jest do rodziców, nauczycieli i terapeutów, szczególnie tych, którzy nie wierzą w skuteczność terapii pedagogicznej. Autorka napisała go na podstawie własnych doświadczeń. Omawia najczęstsze problemy, które pojawiają się w trakcie terapii. Pokazuje, jak je przezwyciężać, jak zachęcić dziecko do pracy, dodać mu motywacji i pewności siebie. Przekonuje, że na końcowy sukces ma wpływ nie tylko terapeuta, ale także nauczyciele i rodzina. Swoje rozważania Autorka potwierdza kilkoma przykładami uczniów, z którymi pracowała i którym pomogła zminimalizować problemy w nauce.

Spis treści:
Dziecięce sposoby radzenia sobie z niepowodzeniami szkolnymi
Co decyduje o skuteczności terapii pedagogicznej?
O kształtowaniu motywacji do pracy u dziecka z trudnościami w czytaniu i pisaniu
Problem drugoroczności
Kiedy terapeuta może powiedzieć dziecku i sobie "dość", czyli o sukcesie terapeutycznym
Czy terapię pedagogiczną dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu można polubić?
Zakończenie
Powinności nauczyciela przedmiotu
Powinności rodziców
Powinności terapeuty

 

Klienci kupujący ten produkt, kupowali także:

Secondary menu

płatności obsługuje payu