Budowanie relacji w firmie

Jak stworzyć zaangażowany i zadowolony zespół?

Budowanie relacji w firmie
Typ:
Książka
Dostępność:
Produkt dostępny
Autor/Autorzy:
Przekład:
Błaż Agata
Tytuł oryginalny:
What People Want: A Manager's Guide to Building Relationships That Work
Wydawca:
Rok:
2015
Wydanie:
I
ISBN:
978-83-7489-568-2
Format:
15.5x23.5cm
Oprawa:
Miękka ze skrzydełkami
Liczba stron:
217
39.90zł


Nie od dziś wiadomo, że silne relacje międzyludzkie opierają się przede wszystkim na dobrej komunikacji. Nie inaczej jest w środowisku zawodowym. Atmosfera w miejscu pracy często przekłada się na wyniki i wizerunek firmy. W szczególności relacja przełożony – podwładny jest relacją skomplikowaną i trzeba nad nią pracować, aby opierała się na wzajemnym szacunku, zaufaniu i wspólnym dążeniu do celu. Pierwsze pytanie, jakie powinien zadać sobie dobry menedżer, może się wydawać banalnie proste: „Czego potrzebują moi podwładni?”. Okazuje się jednak, że potrzeby pracowników są przez przełożonych spychane na dalszy plan, co według Terry’ego R. Bacona jest poważnym błędem. Jego książka pomoże Ci zmienić swoje przyzwyczajenia dotyczące pracy z grupą i stworzyć zespół, który będzie chciał razem działać na rzecz firmy. Dzięki wskazówkom Bacona dowiesz się, co robić, aby stać się autorytetem i partnerem dla podwładnych. Jeśli zmienisz swoje dotychczasowe nawyki i zastosujesz się do jego rad, przekonasz się, o ile lżej pracuje się Tobie i Twoim pracownikom.

Klienci kupujący ten produkt, kupowali także:

Secondary menu

płatności obsługuje payu