Badania marketingowe w zarządzaniu przedsiębiorstwem

Badania marketingowe w zarządzaniu przedsiębiorstwem
Typ:
Książka
Dostępność:
Produkt dostępny
Autor/Autorzy:
Wydawca:
Rok:
1 999
Wydanie:
II
ISBN:
978-83-01-12795-4
Format:
15.0x21.0cm
Oprawa:
Miękka
Liczba stron:
192
16.80zł

Decyzje dotyczące kształtowania struktury kapitału w przedsiębiorstwie mają istotny wpływ na sytuację finansową zarówno w krótkim jak i długim okresie. Podejmując decyzje w tym zakresie kierownictwo przedsiębiorstwa musi brać pod uwagę dostępność kapitału i jego koszt, ryzyko prowadzonej działalności oraz efektywność wykorzystywania środków finansowych. Poszukiwania najtańszych źródeł finansowania i najbardziej efektywnych możliwości zainteresowania dostępnego kapitału to kluczowe decyzje finansowe w przedsiębiorstwie. Niniejsza praca została poświęcona wszystkim aspektom decyzji finansowych dotyczących kształtowania struktury kapitału w przedsiębiorstwie. Opracowanie jest przeznaczone głównie dla kadry menedżerskiej, zajmującej się pozyskiwaniem kapitału do finansowania działalności przedsiębiorstwa oraz dla studentów kierunków ekonomii i zarządzania na studiach dyplomowych i podyplomowych.

Klienci kupujący ten produkt, kupowali także:

Secondary menu

płatności obsługuje payu