Badania marketingowe w małej firmie

Poznaj skuteczne techniki planowania rozwoju firmy

Badania marketingowe w małej firmie
Typ:
Książka
Dostępność:
Produkt dostępny
Przekład:
Witkowska Magda
Tytuł oryginalny:
Market Research Made Easy
Wydawca:
Rok:
2005
ISBN:
978-83-246-1874-3
Format:
14.0x21.0cm
Oprawa:
Miękka
Liczba stron:
180
37.00zł


Badania marketingowe są kluczowym elementem działania firmy, która chce znać oczekiwania klientów oraz aktualną sytuację na rynku. Dostarczają informacji niezbędnych do wprowadzenia na rynek nowego produktu, rozwijania istniejącego oraz planowania polityki cenowej. W większości przypadków badania marketingowe zlecane są wyspecjalizowanym przedsiębiorstwom, jednak koszty takich zleceń często przekraczają możliwości finansowe małych firm. Tymczasem podstawowe badania marketingowe to nic innego jak tylko ułożenie odpowiedniej ankiety, znalezienie właściwej grupy docelowej i prawidłowa analiza wyników.

Badania marketingowe w małej firmie to podręcznik przeznaczony dla właścicieli małych przedsiębiorstw, którzy chcą przeprowadzać badania marketingowe we własnym zakresie. Przedstawia wszystkie informacje związane z tym procesem - od wyboru odpowiedniej pory na badania, poprzez sposoby korzystania z istniejących danych i formułowanie pytań, aż po metody analizowania wyników zakończonych badań. W książce opisano również możliwości wykorzystania Internetu do przeprowadzania badań marketingowych.

Klienci kupujący ten produkt, kupowali także:

Secondary menu

płatności obsługuje payu