Badania marketingowe. Teoria i praktyka

Badania marketingowe. Teoria i praktyka
Typ:
Książka
Dostępność:
Produkt dostępny
Wydawca:
Rok:
2 005
Wydanie:
I
ISBN:
9788301154622
Format:
17.0x24.0cm
Oprawa:
Miękka
Liczba stron:
494
62.90zł

Podręcznik akademicki, przedstawiający metody i techniki badań marketingowych dostosowanych do charakteru problemów decyzyjnych polskich przedsiębiorstw. Omawia użyteczność tych badań w procesie formułowania celów działania, wyboru i segmentacji rynku, prognozowania sprzedaży, planowania marketingowego, jego realizacji i kontroli efektywności marketingu. Atutem książki jest uwzględnienie najnowszych badań, przejrzysta struktura i jasność wykładu. Zagadnienia teoretyczne są bogato ilustrowane przykładami z polskiej praktyki gospodarczej.


Zespół autorski tworzą wykładowcy i pracownicy naukowi Akademii Ekonomicznych w Krakowie, Katowicach, Poznaniu i Wrocławiu, wybitni specjaliści, od lat zajmujący się problematyką badań marketingowych.

Klienci kupujący ten produkt, kupowali także:

Secondary menu

płatności obsługuje payu