Aktywność marketingowa małych i średnich przedsiębiorstw

Aktywność marketingowa małych i średnich przedsiębiorstw
Typ:
Książka
Dostępność:
Produkt dostępny
Wydawca:
Rok:
2 009
Wydanie:
I
ISBN:
83-7561-030-7
Format:
16.0x23.0cm
Oprawa:
Miękka
Liczba stron:
208
41.90zł

Publikacja poświęcona nowym kierunkom strategii i zarządzania marketingowego, obejmującego wszystkie poziomy i działy w firmie, nastawionego na rynek i klienta. Autor udowadnia, że dogodniejszy grunt dla realizacji nowych koncepcji marketingowych istnieje w małych i średnich firmach o wyższym poziomie kultury rynkowej niż w przedsiębiorstwach dużych i wielkich. Przedstawia metody i narzędzia wdrażania innowacyjnego podejścia marketingowego, z uwzględnieniem wymiaru strategicznego i operacyjnego oraz wewnętrznych i zewnętrznych uwarunkowań skuteczności podejmowanych działań. Na zakończenie omówione są wyniki badań aktywności marketingowej w sektorze MŚP. Książka zawiera również wiele przykładów z praktyki firm, które osiągnęły sukces rynkowy dzięki stosowaniu nowoczesnego marketingu.

Klienci kupujący ten produkt, kupowali także:

Secondary menu

płatności obsługuje payu