logo
logo

Szkolenie z IDS-P i IDS-2

Minuta czytania • wtorek, 7 listopada 2023

 

Psychologów zainteresowanych narzędziami umożliwiającymi wszechstronną ocenę zdolności oraz kompetencji dzieci i młodzieży, zapraszamy na szkolenia online ze stosowania i interpretacji testów IDS-2 i IDS-P:

 

 

Skale IDS-P pozwalają na wielowymiarową ocenę funkcjonowania dzieci w wieku 3–5 lat, a IDS-2 osób w wieku 5–20 lat. Celem szkoleń jest nauka przeprowadzania badania oraz obliczania i interpretowania wyników Skal.

 

Zobacz wszystkie dostępne szkolenia

Pytania dotyczące szkoleń prosimy kierować do p. Ewy Sapryk: szkolenia@practest.com.pl, tel. 22 841 02 37.

 

 

 

Inne aktualności

Drugie wydanie podręcznika TKR

Rozbudowana część dotyczącą interpretowania wyników!

Drugie wydanie podręcznika TKR

Świąteczna promocja na książki i zabawki

W dniach 1–22 grudnia 2023 r. wszystkie książki i zabawki z 15% rabatem.

Świąteczna promocja na książki i zabawki

Jesteśmy solidarni z Ukrainą!

Trwająca w Ukrainie wojna spowodowała konieczność diagnozy osób nie posługujących się językiem polskim. Staramy się ułatwić badanie osób przybyłych z Ukrainy.

Jesteśmy solidarni z Ukrainą!

V Krajowa Konferencja Psychologii Klinicznej

W dniach 23–25.11.2023 r. uczestniczyliśmy w Konferencji, która odbyła się pod hasłem „Psychologia kliniczna w czasach nie-pokoju"

V Krajowa Konferencja Psychologii Klinicznej

Nowość w IDS-2: arkusz zapisu Inteligencja – IQ ogólny

Nowy rodzaj arkusza pozwala na obliczenie IQ ogólnego na podstawie 7 testów inteligencji skal IDS-2

Nowość w IDS-2: arkusz zapisu Inteligencja – IQ ogólny

Szkolenie ze stosowania i interpretacji ABAS-3

Zapraszamy specjalistów zainteresowanych kompleksową diagnozą zachowań adaptacyjnych

Szkolenie ze stosowania i interpretacji ABAS-3

Szkolenia w grudniu

Zachęcamy do zapisów na szkolenia ze stosowania i interpretacji testów

Szkolenia w grudniu

Chcesz otrzymywać aktualne informacje
o testach, szkoleniach i promocjach na książki?

Wczytywanie...

An error has occurred. This application may no longer respond until reloaded. Reload 🗙