100 rzeczy, które każdy projektant powinien wiedzieć o potencjalnych klientach

100 rzeczy, które każdy projektant powinien wiedzieć o potencjalnych klientach
Typ:
Książka
Dostępność:
Produkt dostępny
Autor/Autorzy:
Przekład:
Kaczmarek Daniel
Tytuł oryginalny:
100 Things Every Designer Needs to Know About People
Wydawca:
Rok:
2021
Wydanie:
II
ISBN:
978-83-283-7329-7
Format:
17.0x24.0cm
Oprawa:
Miękka
Liczba stron:
248
59.00zł

Niezależnie od tego, czy tworzysz stronę internetową, interfejs użytkownika, czy przedmiot codziennego użytku, musisz dostosować projekt do wymagań grupy docelowej. To, jak dobry będzie projekt i jakie wrażenia wywoła u użytkowników, zależy przede wszystkim od tego, co o nich wiesz. Niekiedy jest to specyficzna wiedza. W jaki sposób ci konkretni ludzie myślą? Kiedy podejmują decyzję? Co sprawi, że wykonają czynności, których się od nich oczekuje? W jaki sposób wywołać u nich określone emocje związane z projektowanym produktem? Na te i na wiele innych pytań odpowiada psychologia projektowania.


To drugie, zaktualizowane i uzupełnione wydanie cenionego poradnika dla projektantów, którzy chcą tworzyć rzeczy użyteczne, przydatne i lubiane przez użytkowników. Zawiera wnikliwą analizę 100 niezwykle ważnych z punktu widzenia projektanta kwestii, będącą efektem przestudiowania setek publikacji naukowych oraz tego, jak opisane w nich zasady są wykorzystywane w codziennej pracy projektanta, który tworzy interfejsy, strony WWW, aplikacje czy urządzenia i korzysta z najróżniejszych technologii. Dzięki podanym tu wskazówkom Twoje projekty będą bardziej intuicyjne i angażujące - w swojej pracy bowiem uwzględnisz to, jak ludzie myślą, jak się zachowują i podejmują decyzje.


Z książki dowiesz się:
- w jaki sposób przyciągnąć i utrzymać uwagę odbiorcy
- jak kształtować przyzwyczajenia człowieka
- jak przebiega proces podejmowania decyzji
- kiedy ludzie popełniają błędy i jakie są ich rodzaje
- jakie czynniki budzą zaufanie


Nikt się nie oprze temu, co zaprojektujesz!


Dr Susan M. Weinschenk od ponad 30 lat zajmuje się psychologią behawioralną. Wykłada na Uniwersytecie Wisconsin, jest też autorką książek. Specjalizuje się w stosowaniu zdobyczy psychologii w procesie projektowania rozwiązań technicznych oraz w rozwijaniu metod projektowania skupionych na potrzebach użytkowników. Doradza firmom oraz organizacjom rządowym i non profit.

Klienci kupujący ten produkt, kupowali także:

Secondary menu

płatności obsługuje payu