Testy w biznesie. Standardy i praktyka

Typ:
Książka
Dostępność:
Produkt dostępny
Wydawca:
Rok:
2 011
Wydanie:
I
ISBN:
978-83-6073-383-7
Format:
16.4x24.0cm
Oprawa:
Miękka
Liczba stron:
155
69.35zł
Zbiór tekstów, który oddajemy do rąk czytelnika, jest owocem spotkania osób, które z racji wykonywanego zawodu są zainteresowane stosowaniem testów w organizacjach: twórców, producentów i wydawców testów z jednej strony, a użytkowników testów - z drugiej. Impulsem do podjęcia inicjatywy spotkania było niewątpliwie uświadomienie sobie, przez wszystkie strony, że rośnie zapotrzebowanie na testy w obszarze biznesu i że powstaje coraz więcej wiążących się z tym problemów, z którymi nie sposób się uporać bez współpracy zainteresowanych środowisk.
Fragment Wstępu

 

Klienci kupujący ten produkt, kupowali także:

Secondary menu

Wskaż newsletter, który chcesz zasubskrybować, lub z subskrypcji którego chcesz zrezygnować.

płatności obsługuje payu