Genesis

Wyświetl:
Sortuj według:

 

Kronika Akaszy.
27.41zł
$nbsp;

 

Myśleć sercem.
24.15zł

 

Ogólna wiedza o człowieku jako podstawa pedagogiki

"Dokonaliśmy próby, aby w cyklu niniejszych wykładów, przeznaczonych dla nauczycieli, stworzyć podstawy antropologii, podstawy nauki o wychowaniu, która stać się może sztuką wychowania, sztuką, która wzbudzać będzie w człowieku na nowo element życia z tego, co martwe".Rudolf Steiner

 

 

33.60zł
$nbsp;

 

Poznanie człowieka i kształtowanie nauczania.
Rudolf Steiner jest z pewnością zdumiewającym zjawiskiem, które należałoby spróbować potraktować poważnie. Głosi on kilka nauk, w które wierzyłam od dawna, a między innymi tę, że [...] poznanie świata duchowego można zdobyć samemu dzięki silnemu, świadomemu i systematycznemu myśleniu. Nie wolno zachowywać się biernie jak mistyk czy marzyciel, lecz wysiłkiem własnego myślenia zdobyć ogląd świata, ...
29.93zł

 

Przemiany życia duszy
Człowiek widzący nadzmysłowo nie powinien się ograniczać do mówienia o tym tylko takim ludziom, którzy również widzą już świat nadzmysłowy. Musi on kierować swe słowa do wszystkich ludzi, bo mówi o rzeczach, które obchodzą każdego człowieka. Co więcej, wie on dobrze, że nikt bez znajomości tych rzeczy nie może się stać "człowiekiem" w prawdziwym tego słowa znaczeniu. R.Steiner (1861 - 1925)
24.70zł
$nbsp;

 

Tajemne czytanie i tajemne słyszenie
Człowiek widzący nadzmysłowo nie powinien się ograniczać do mówienia o tym tylko tym ludziom, którzy również widzą już świat nadzmysłowy. Musi kierować swoje słowa do wszystkich ludzi, mówi bowiem o rzeczach, które dotyczą każdego człowieka. Co więcej, wie on dobrze, że bez znajomości tych rzeczy nikt nie może stać się "człowiekiem" w prawdziwym tego słowa znaczeniu.
25.00zł

 

U bram teozofii
Wykłady wygłoszone od 22.08 do 04.19. 1906 r. w Stuttgarcie, dotyczące ogólnego spojrzenia na całość światopoglądu teozoficznego.
24.15zł
$nbsp;

 

Zarys pedagogiki wieku dojrzeawania. O alternatywnej koncepcji programu nauczania klas VI - X szkół waldorfskich.
W procesie zadomawiania się we współczesnym świecie młody człowiek nie powinien się wzdragać przed współczesnymi zjawiskami retardacyjnymi. Właśnie wtedy, gdy przychodzi mu się z nimi zmierzyć, dorosły powinien mu towarzyszyć. - Pierwsza pomoc w przezwyciężaniu kryzysu pokwitania pochodzi z celowego rozplanowania zajęć lekcyjnych w klasach VI-VIII. Należy na nowo zweryfikować i uzupełnić jego ...
37.80zł

 

Zdrowy rozwój człowieka. Część 1. Wprowadzenie w antropozoficzną pedagogikę i dydaktykę
Narastająca fala problemów w szkolnictwie państwowym sprawia, że wzrasta zainteresowanie reformami w pedagogice. Do szkół z nurtu reformy należą także szkoły i przedszkola waldorfskie, działające według zasad pedagogiki Rudolfa Steinera, która, dając nowe uzasadnienie filozoficzne, przypisuje znaczące miejsce uczeniu się z wykorzystaniem wszystkich zmysłów, uczeniu się poprzez sztukę i pracę rękoma, ...
29.93zł
$nbsp;

 

Zdrowy rozwój człowieka. Część 2. Wprowadzenie w antropozoficzną pedagogikę i dydaktykę
Narastająca fala problemów w szkolnictwie państwowym sprawia, że wzrasta zainteresowanie reformami w pedagogice. Do szkół z nurtu reformy należą także szkoły i przedszkola waldorfskie, działające według zasad pedagogiki Rudolfa Steinera, która, dając nowe uzasadnienie filozoficzne, przypisuje znaczące miejsce uczeniu się z wykorzystaniem wszystkich zmysłów, uczeniu się poprzez sztukę i pracę rękoma, ...
29.93zł
 

Secondary menu

płatności obsługuje payu