FAQ

 

  • Dlaczego aplikacja uruchamia się tak długo?

Przy pierwszym uruchomieniu, aplikacja pobiera z serwera pliki potrzebne do przeprowadzenia badania. Jeżeli Klient dokonał zakupu wielu testów, proces pobierania niezbędnych plików może trwać kilka lub w skrajnych przypadkach kilkanaście minut. Jednak każde kolejne uruchomienie aplikacji powinno  trwać znacznie krócej (z reguły kilka sekund).


  • Gdy aplikacja jest uruchomiona nie mogę nic innego zrobić na swoim komputerze, dlaczego?

W celu zachowania standardowej procedury testowania w trakcie badania zablokowane są niektóre funkcje systemu Windows. Osoba badana nie może w trakcie badania minimalizować aplikacji i uruchamiać innych programów (w tym przeglądarki internetowej). Zablokowana jest również funkcjonalność robienia print screenów.


  • Dlaczego muszę pobierać i instalować aplikację? Czy badanie nie mogłoby być przeprowadzone z poziomu przeglądarki?

Badanie przeprowadzane za pośrednictwem przeglądarki internetowej byłoby narażone na przerwanie na skutek zerwania połączenia z Internetem, co z kolei rodziłoby problemy techniczne. Taka procedura byłaby również wątpliwa ze względu na standardy administrowania testów psychologicznych.

 

  • W mojej firmie pracuje kilku psychologów – czy wszyscy możemy korzystać z jednego konta na platformie Epsilon?

Tak – istnieje taka możliwość. Nic nie stoi również na przeszkodzie, żeby każdy pracownik zarejestrował sobie osobne konto. Zgodnie z zapisami zawartymi w regulaminie o dostępie do Platformy Epsilon w obrębie organizacji decydują jej wewnętrzne regulacje.


  • Czy wyniki moich badanych są naprawdę bezpieczne?

W celu zapewnienia najwyższych standardów ochrony danych osobowych prace nad stworzeniem Platformy Epsilon zostały poprzedzone licznymi konsultacjami z GIODO. Dane osobowe oraz wyniki testowe są przechowywane na serwerze dedykowanym wyłącznie dla Pracowni Testów Psychologicznych. Ponadto, przy komunikacji pomiędzy aplikacją, a serwerem Platforma Epsilon korzysta z certyfikatów SSL - analogicznych do tych stosowanych w bankowości elektroniczna. Wszystkie te zabiegi mają na celu zapewnienie najwyższego poziomu bezpieczeństwa transmisji i przechowywania danych. 


  • Czy mogę przeprowadzać badanie na tablecie lub na innym urządzeniu mobilnym?

Obecna wersja oprogramowania została stworzona dla systemu operacyjnego Windows. Jeżeli urządzenie mobilne ma zainstalowany system operacyjny Windows, można przeprowadzać badanie przy jego użyciu. W przyszłości planujemy stworzenie wersji Platformy dedykowanej dla tabletów i systemu Android. Należy jednak pamiętać o tym, że ekrany urządzeń mobilnych są znacznie mniejsze, co może mieć wpływ na czytelność pozycji testowych, zwłaszcza tych, które mają postać rysunków.


  • Korzystam z oprogramowania Testy komputerowe PTK. Mam jeszcze wiele niewykorzystanych licencji, czy mogę je zamienić na jednostki badaniowe na platformie Epsilon?

Nie przewidujemy takiej możliwości. Klienci, którzy dokonali zakupu oprogramowania PTK i mają niewykorzystane licencje na badania, będą mogli je wykorzystać. Wraz z uruchomieniem sprzedaży testów na Platformie Epsilon, płyty instalacyjne z oprogramowaniem PTK zostaną wycofane z oferty księgarni. Jednak przez pewien okres będzie można dokonywać zakupu dodatkowych licencji do programu PTK.


  • W trakcie badania nastąpiła awaria komputera/przerwa w dostawie prądu – co teraz?

Jeżeli w trakcie przeprowadzania badania komputer uległ awarii, psycholog ma możliwość dokończenia badania na tym samym sprzęcie przez 2 godziny od momentu wystąpienia usterki. Po tym czasie badanie zostaje uznane za przerwane a licencja związana z jednostką badaniową zostaje odjęta z konta użytkownika.


  • Czy na platformie Epsilon będzie dostępny test MMPI®-2?

Test MMPI®-2 został już udostępniony na platformie Epsilon. Zobacz

 

 

Secondary menu

Wskaż newsletter, który chcesz zasubskrybować, lub z subskrypcji którego chcesz zrezygnować.

płatności obsługuje payu